It's my life in Japan ! ⇒ in Thailand now!

I'll try to write down " what I think " , " what I feel" and " what I did " on my days in  both English and Jpanese! 日々私の思うこと、感じたこと、したことを、英語と日本語の両方で綴ってみます!

Saturday, May 13, 2006

Wedding Anniversary for my parents!


I'm not sure that my father and mother have been together..
More than 32years! It's a long long time.

Yesteday I took them to watch a baseball game at the Osaka Dome.
My father loves baseball,he enjoyed watching the game all the time.
My mother didn't care baseball at all,she enjoyed talking to me all the time.
Anyway I am happy that they could enjoy even different way.

After baseball game ,I took them to Sammy Ebisu Plaza at doutonnbori.
It was reproduce begining of Shouwa period.
Everything is old style,restaurant boothes,bars and shopping arcade....
I could feel a good old days,even I wasn't born.
My parents enjoyed walking arond , seeing everything and specialy eating Kushikatsu!

http://www.sammy-ebisuplaza.com/

I want to say thank them ,because they have kept giving their love .
I really want them enjoy their life more!


--------------------------------------------------------------

うちの父と母が、もうどれくらい一緒に居るのかは定かじゃないですが...。32年以上です。長いですよね...。

今日は2人を、プロ野球を観せるために大阪ドームに連れて行きました。父は野球が大好きなので、ずーっと観戦を楽しんでいました。母は...野球なんかどうでもよいらしく、ずーっと私に話し掛けていました。                       
とにかく、それぞれの形で楽しんでいただけたようで良かったです。

そのあとは、道頓堀にある恵比寿プラザに連れて行きました。

昭和初期を再現して造られてます。全てが昔風なのです。出店、飲み屋、商店街などなどです。
その時代に生まれていなかった私もなぜか、古き良き時代~を感じました♪
両親も、いろいろ歩き回って、いろいろ見て楽しんでました。
特に串かつ!

いつも私を大切にしてくれる両親に感謝感謝!
もっともっと自分の人生を楽しんで欲しい。



0 Comments:

Post a Comment

<< Home